Prijslijst
Klachtenregeling
De prijs van een abonnement op de klachtenregeling hangt af van de grootte van uw organisatie en is als volgt (in Euro’s):
Tot 10 medewerkers: 650,00
11-49 medewerkers: 750,00
50-250 medewerkers: 1.450,00
Meer dan 250 medewerkers: 1.950,00
De afhandeling van klachten wordt gefactureerd o.b.v. het bestede aantal uren tegen een tarief van 130,00 per uur.
Heeft u ook de vertrouwenspersoon bij ons geregeld, vraag dan om het combinatietarief.
Neem contact op voor een (online) demo van Meldjeklacht!
Eenvoudige stappen
Andrew Hoffmanns, ETHXCOM
Goede klachtenregeling draagt bij aan een mooier bedrijf
Toen we begonnen met de ontwikkeling van Meldjeklacht, waren de schandalen The Voice en Ajax nog niet naar buiten gekomen. Sinds dit wel gebeurde is de behoefte aan een professionele klachtenregeling sterk toegenomen. Deze en andere schandalen leggen bloot wat er mis kan gaan als er geen cultuur van openheid en vroegtijdig signaleren van problemen is.
Ontdek wat een professionele klachtenprocedure losmaakt in organisaties.
Vertrouwenspersoon
Vertrouwenspersoon:
basis voor professioneel klachtenbeleid
Integriteitsbeleid gaat verder dan een klachtenregeling alleen. Een vertrouwenspersoon is daar ook onderdeel van. Deze is het eerste aanspreekpunt voor werknemers die zijn lastiggevallen of hulp en advies nodig hebben. De vertrouwenspersoon kijkt allereerst of een oplossing in de informele haalbaar is en begeleidt de uitwerking daarvan. Natuurlijk wijst hij medewerkers van het bedrijf ook op de tool Meldjeklacht en helpt ze desgewenst bij het invullen ervan.
Meldjeklacht heeft ervaren vertrouwenspersonen die op basis van een abonnement en uurtarief beschikbaar zijn.
Blog en informatie
Kenniscentrum
Lees meer over het hoe en waarom een klachtenregeling belangrijk is voor de gezondheid van je bedrijf en je mensen.
01-05-2022
Het hart of het verstand
Ik las een mooi artikel in het NRC van het weekend geschreven door Geert Mak.
02-05-2022
Waarom een klachtenregeling?
“Dat levert meer werk op dan nodig en daar zit ik niet op te wachten”, zou u kunnen denken.
03-05-2022
Hoe ga je om met klachten?
Als u eenmaal een klachtenregeling hebt opgezet, er een website of een telefoonnummer beschikbaar is…